twitter
rss

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ! ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΜΗΝΑ!

Η δασκάλα σας είμαι! Της μουσικής! Η κ.Έμη!
Νομίσατε ότι σας ξέχασα; Φυσικά και όχι. Πώς είναι δυνατόν;
Αλέξανδρε, Υπαπαντή, Παναγιώτα, Γιώργο, Μαρία, Ελένη, Γεωργία, Θοδωρή,Ερνέστο,Χρήστο, Ιωάννα!
Τι πιο όμορφο, πιο χαρούμενο, πιο αισιόδοξο από το να υποδεχτούμε μαζί με μουσική τον Απρίλιο!
Με όμορφα τραγούδια , που κάποια τα έχουμε γνωρίσει μαζί, κάποια τα γνωρίζετε ήδη από δικά σας ακούσματα και κάποια θα τα γνωρίσετε μέσω των σελίδων που θα σας υποδείξω παρακάτω και μπορείτε να τα ακούσετε πατώντας επάνω στις συνδέσεις διαδικτύου.
1.Ξεκινάμε με το γνωστό σας ΑΠΡΙΛΗ ΜΟΥ του Μίκυ Θεοδωράκη. https://youtu. be/mq2_adTOLms 
Ας στο απολαύσουμε.

Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ 
και Μάη μυρωδάτε, καρδιά μου πώς αντέ- 
Καρδιά μου πώς, καρδιά μου πώς αντέχεις 
μέσα στην τόση αγάπη και στις τόσες ομορφιές

Γιομίζ' η γειτονιά τραγούδια και φιλιά 
Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ 
Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ 
Την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ, μα το 'χω μυστικό

Αστέρι μου, αστέρι μου χλωμό 
του φεγγαριού αχτίδα στο γαϊτανόφρυδο 
Στο γαϊτανό-, στο γαϊτανόφρυδό σου 
κρεμάστηκε η καρδιά μου σαν το πουλάκι στο ξόβεργο

Γ ιομίζ' η γειτονιά...

Λουλούδι μου, λουλούδι μυριστό 
και ρόδο μυρωδάτο, στη μάνα σου θα 'ρθω 
στη μάνα σου, στη μάνα σου θα 'ρθω 
να πάρω την ευχή της και το ταίρι που αγαπώ

Γ ιομίζ' η γειτονιά...

Αφού το απολαύσατε και το τραγουδήσατε μαζί με τον Γ ρηγόρη Μπιθικώτση που το ερμηνεύει, τώρα μπορείτε να το ακούσετε στην ορχηστρική του εκδοχή (χωρίς τον τραγουδιστή) και να το τραγουδήσετε μόνοι σας με την συνοδεία της ορχήστρας σαν να δίνετε εσείς την δική σας συναυλία! Πηγαίνετε στον παρακάτω σύνδεσμο στις συνδέσεις διαδικτύου. https://youtu.be/Hl5kx3qgvv8

Τώρα μπορείτε να το ακούσετε και από την παιδική χορωδία της Κέρκυρας σε συναυλία που δώσανε το 2018 στην Γερμανία. Στο βίντεο που θα δείτε τραγουδάνε δύο τραγούδια.Τα : ΜΥΡΤΙΑ και ΑΠΡΙΛΗ ΜΟΥ.Γ ια να ακούσετε μόνο το ΑΠΡΙΛΗ ΜΟΥ θα πάτε τον κέρσορα στο 04,30 λεπτό.Θα το βρείτε με τον ίδιο τρόπο στον παρακάτω σύνδεσμο https://youtu. be/_La5JKA0jZ0
2. Κουραστήκατε; Νομίζετε ότι τελειώσαμε για σήμερα;Ας συνεχίσουμε και με κάτι ακόμα. Γ ια να έχουμε μουσική...ποικιλία στη ζωή μας!
Μπορείτε να ακούσετε, να τραγουδήσετε, να χρωματίσετε ακούγοντας τραγούδια με θέμα την Άνοιξη.
ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΚΙ ΠΕΤΑΞΕ ή ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ(παραδοσιακό)- ΚΔΑΠ Δήμου Σερρών
Περιστεράκι πέταξε, βρήκε πύργο κι έκατσε και χαμοκελάηδησε, Μάρτη Μάρτη μου καλέ
Μάρτη Μάρτη μου, καλέ και Φλεβάρη φοβερέ κι αν χιονίσεις κι αν φλεβίσεις, πάλι Άνοιξη θ' ανθίσεις
Μάρτη Μάρτη βροχερέ και Απρίλη δροσερέ τα πουλάκια κελαηδούν και τα δέντρα φύλλ' ανθούν
Τα πουλάκια κελαηδούν και τα δέντρα φύλλ' ανθούν τα πουλάκια αβγά γεννούν κι αρχινούν να τα κλώσουν

Η Άνοιξη ζωγραφισμένη από τον διάσημο γάλλο ζωγράφο Claude Monet
Τώρα μπορείτε να χρωματίστε την δική σας Άνοιξη. 
Στην πόλη...


Στην εξοχή...


Η ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ από το cd ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ https://youtu.be/GQg14KkYaZ!
Παπαρούνα στο λιβάδι από το πρωί ως το βράδυ 
Καμαρώνει αργοσαλεύει, πιο ψηλά να πάει γυρεύει 
Να της δουν τα τόσα κάλλη άνθρωποι και τόποι άλλοι. Τραλαλα...
Από της φωτιάς τη φλόγα κι απ’ του σταφυλιού τη ρώγα 
Από την αυγή τα’ Απρίλη κι απ’ της κοπελιάς τα χείλη 
Πήρε χρώμα , πήρε κάλλη , δείτε την μικροί μεγάλοι. Τραλαλα.
Βάφει κόκκινα τα πλάγια και στους κάμπους σπέρνει μάγια,

Κόκκινο σκουφάκι βάζει , πρώτη τη Λαμπρή γιορτάζει Και της χαίρονται τα κάλλη γέροι, νιοι , μικροί , μεγάλοι. Τραλαλαλα...

Χρωματίστε κατακόκκινες τις παπαρούνες σας!

Ακολουθούν δυο τραγούδια για το αγαπημένο μας χελιδόνι.
Ποιος δεν χαίρεται όταν το βλέπει να επιστρέφει στην φωλιά του την Άνοιξη; Ποιος δεν χαίρεται όταν το βλέπει να πετά στον ουρανό;
Τα γνωρίζετε τα παρακάτω τραγούδια;
ΧΕΛΙΔΟΝΙ από το cd ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ https://youtu.be/FWidNnhtuDg


Έλα γύρισε ξανά στην παλιά φωλιά σου
χελιδόνι μου μικρό
έλα πάλι βιάσου.
Σε προσμένω με χαρά
μαύρο χελιδόνι που ‘χεις άσπρη την κοιλιά, άσπρη σαν το χελιδόνι.



TO ΜΑΡΟΥΣΑΚΙ από το cd ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ https://youtu. be/IVVCzG aOkrM

Στο πρώτο πρώτο πέταγμα μικρό χελιδονάκι 
Δυο δυο πηδάει τα σκαλιά το Μαρουσάκι
Λουλούδι στο παράθυρο φεγγάρι φεγγαράκι 
που παίζει με τη φυλλωσιά το Μαρουσάκι
Στο 'να του χέρτ το σταμνί στ' άλλο το κανατάκι Δυο δυο πηδάει τα σκαλιά το Μαρουσάκι

Μπορείτε να χρωματίσετε μόνο το σκίτσο ή να κολλήσετε πάνω στην φωλιά ξερά χορταράκια ή σπασμένες οδοντογλυφίδες.Αν όμως θέλετε να μοιάζει ακόμα περισσότερο με αληθινή φωλιά τότε θα πάρετε βαμβάκι και αφού το χρωματίσετε καφέ, θα το κολλήσετε πάνω στην φωλιά κατ μετά πάνω σε αυτό θα κολλήσετε τα χορταράκια ή τις οδοντογλυφίδες.Καλή σας επιτυχία!


Για φινάλε θα θέλατε να παίξετε κρυπτόλεξο και λαβύρινθο;

Α.Βρες τις κρυμμένες λέξεις της Ανοιξης!


Β.Ποιο δρόμο θα ακολουθήσει
ο πασχαλίτσας(!) για να δώσει τα λουλούδια στην αγαπημένη του;



Ελπίζω να περάσατε όμορφα!
Το επόμενο ραντεβού μας σε μια εβδομάδα!

Εκτός από τον επίσημο ιστότοπο του Υπουργείου Παιδείας "Μαθαίνουμε στο σπίτι", που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και την Εκπαιδευτική Τηλεόραση, βρήκαμε χρήσιμους και τους παρακάτω ιστότοπους, που περιέχουν το διδακτικό υλικό των τάξεων, αλλά και πολύ ευχάριστες ασκήσεις εμπέδωσης και επανάληψης, καθώς και εκπαιδευτικά παιχνίδια. Πρόκειται για τον ιστότοπο "in school" και τον ιστότοπο "e-didaskalia".


Οι σύνδεσμοί τους είναι: Μαθαίνουμε στο σπίτι , inschool.gr     και  e-didaskalia


Καλή μελέτη!

Στην νέα πραγματικότητα που όλοι ζούμε, η εκπαίδευση έχει άλλον έναν σύμμαχο: την  Εκπαιδευτική τηλεόραση.
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, σε συνεργασία με το ΙΕΠ και την ΕΡΤ, προχώρησαν στην παραγωγή και προβολή τηλεοπτικών μαθημάτων που προβάλλονται μέσω της δημόσιας τηλεόρασης ΕΡΤ2, ως μία σύγχρονη, οπτικοακουστική εκπαιδευτική πρόταση. Απευθύνονται πρωτίστως σε μαθητές Δημοτικού, με στόχο να υποστηριχθεί περαιτέρω η διατήρηση της στενής επαφής τους με το μαθησιακό περιβάλλον και την εκπαιδευτική διαδικασία.

Το πρόγραμμα  της ΕΡΤ2 από τη Δευτέρα 6 Απριλίου έως και την Παρασκευή 10 Απριλίου έχει ως εξής:
Δευτέρα 06/04
Γλώσσα Α’ «Επανάληψη: Γραφή και Ανάγνωση»
Μαθηματικά Β’ «Κάθετες Πράξεις»
Γλώσσα Γ’ «Χρόνοι Ρημάτων Ενεργητικής Φωνής»
Ιστορία Ε’ «Η Καθημερινή Ζωή στο Βυζάντιο»

Τρίτη 07/04
Φυσική ΣΤ’ «Μαγνητισμός-Ηλεκτρομαγνητισμός»
Μαθηματικά Α’ «Επανάληψη: Αριθμοί και Πράξεις»
Γλώσσα Β’-Γ’ «Χρόνοι Ρημάτων Ενεργητικής Φωνής»
Ιστορία Δ’ «Πελοποννησιακός Πόλεμος Ι»
Τετάρτη 08/04
Μαθηματικά Ε’ «Πράξη Κλασμάτων»
Ιστορία ΣΤ’ «Επανάσταση ’21: Προετοιμασία και Έναρξη»
Γλώσσα Α’-Β’ «Χρήση Διαλυτικών – Δίφθογγοι»
Μαθηματικά Γ’ «Δεκαδικοί Αριθμοί»
Πέμπτη 09/04
Γλώσσα Δ’ «Εγκλίσεις»
Μαθηματικά ΣΤ’ «Εξισώσεις 1: Πρόσθεση-Αφαίρεση»
Γλώσσα Α’ «Ενότητα: Ο Παπουτσωμένος Χιονάνθρωπος»
Μαθηματικά Β’ «Προπαίδεια του 3»
Παρασκευή 10/04
Γλώσσα Γ’ «Δομή Προτάσεων»
Ιστορία ΣΤ’ «Επανάσταση ’21: Εξέλιξη και Ολοκλήρωση»
Γλώσσα Α’ «Δίψηφα Σύμφωνα-Φωνήεντα»
Γλώσσα Β’-Γ’ «Τοπικά Επιρρήματα»
Βίντεο: Εκπαιδευτική τηλεόραση -Μαθαίνουμε στο σπίτι

Τα μαθήματα είναι διαθέσιμα στην υβριδική πλατφόρμα ERTHybrid, στην ιστοσελίδα webtv.ert.gr/shows/mathainoume-sto-spiti/, καθώς και στο   official κανάλι της ΕΡΤ στο YouTube.

Υπό τις δύσκολες συνθήκες που διανύουμε, μετά το κλείσιμο όλων των σχολείων η εκπαίδευση άλλαξε - ευχόμαστε προσωρινά - μορφή. Χάριν της υγείας των μαθητών μας,  όλα τα σχολεία, όπως και το δικό μας,   υιοθέτησαν τη νέα μορφή διδασκαλίας,  την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δομείται σε τρεις άξονεςː 1. σύγχρονες, 2. ασύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας, 3. εκπαιδευτική τηλεόραση
Σύγχρονη (τηλεκπαίδευση) είναι η απευθείας διδασκαλία και μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή, κινητού ή tablet. Στην πλατφόρμα μπορούν οι μαθητές να συνδεθούν και τηλεφωνικά με αστική χρέωση μέσω σταθερού τηλεφώνου.

Ασύγχρονη είναι η διδασκαλία κατά την οποία ο/η μαθητής/τρια συνεργάζεται με τον/την εκπαιδευτικό σε διαφορετικό χρόνο από τη διαδικασία παράδοσης του μαθήματος ή δημιουργίας υλικού από τον/την εκπαιδευτικό, έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό και χρονοδιάγραμμα μελέτης μέσω διαδικτύου (σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες ή πλατφόρμες που παρέχει το Υπουργείο).
Για την νέα εκπαιδευτική διαδικασία ενημερωθήκαμε και επιμορφωθήκαμε απ΄ευθείας από το Υπουργείο Παιδείας με τηλεδιασκέψεις. Κατόπιν, ενημερώσαμε με προσωπικά email τις οικογένειες των μαθητών μας , για να διερευνήσουμε ποια μορφή, σύγχρονη ή ασύγχρονη  προτιμούν, καθώς και τα ψηφιακά εργαλεία που τους διευκολύνουν. 

Μετά από την δοκιμαστική περίοδο, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει ήδη ξεκινήσει στο σχολείο μας, με πολλαπλούς τρόπους, ανάλογα με αυτόν που είναι ευχερέστερος στην κάθε οικογένεια. Εκτός από το blog του σχολείου μας, χρησιμοποιούμε (κυρίως για ασύγχρονη εκπαίδευση) το e-class, την ψηφιακή πλατφόρμα του Υπουργείου, όπου έχουμε ανεβάσει πολλά μαθήματα, την πλατφόρμα webex, για ζωντανές τηλεδιασκέψεις-μαθήματα, την εφαρμογή viber, ακόμα και το απλό email.

Ευχόμαστε καλή συνέχεια της προσπάθειας!
Θα είμαστε κοντά σας!





Αγαπημένοι μας μαθητές και γονείς,
Χρόνια Πολλά για την ημέρα!

Η φετινή επέτειος της μεγάλης εθνικής και θρησκευτικής εορτής της 25ης Μαρτίου, μίας ημέρας που τιμάμε την επίσημη έναρξη του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα των Ελλήνων το 1821 έναντι του 400 χρόνων τουρκικού ζυγού, 



αλλά και τον Ευαγγελισμό της Παναγίας μας, 




βρήκε, δυστυχώς, την χώρα μας σε μία έκτακτη κατάσταση και τα σχολεία μας κλειστά. Έτσι, για πρώτη φορά, δεν τιμήσαμε όπως οφείλουμε ούτε την Παναγία ούτε τους ήρωες, που έδωσαν τη ζωή τους, για να ζούμε εμείς σήμερα ελεύθεροι...

 

Για να λαμπρύνουμε την ημέρα, ας θυμηθούμε μαζί αποφθέγματα ηρώων και επετειακά ποιήματα, ας ακούσουμε πατριωτικά τραγούδια και τον Μάνο Κατράκη να μας απαγγέλλει μέρος από τα "Απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη" και ας δούμε όμορφα βίντεο, που μας θυμίζουν την ιστορία μας.

Στρατηγού Μακρυγιάννη : Απομνημονεύματα  (απόσπασμα)

(…) Εγώ, εγώ, εγώ, ο καθένας λέγει εγώ.

Ξέρετε πότε να λέγη ο καθείς «εγώ»; Όταν αγωνιστή μόνος του και φτιάξει, ή χαλάσει , να λέγει εγώ∙ όταν  όμως αγωνίζονται πολλοί και φτιάχνουν, τότε, να λένε «εμείς». Είμαστε εις το «εμείς» και όχι εις το «εγώ». Και εις το εξής να μάθουμε γνώση, αν θέλουμε να φτιάξουμε χωριό, να ζήσουμε όλοι μαζί.
Είμαστε εις το «εμείς» και όχι εις το «εγώ» (…)


Θεόδωρου Κολοκοτρώνη: Ο Λόγος στην Πνύκα(απόσπασμα)



Παιδιά μου!
Εις τον τόπον, τον οποίον κατοικούμε, εκατοικούσαν οι παλαιοί Έλληνες, από τους οποίους και ημείς καταγόμεθα και ελάβαμε το όνομα τούτο (…).

Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις (…) αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση.
 


Εις εσάς μένει να ισάσετε και να στολίσετε τον τόπο, οπού ημείς ελευθερώσαμε και, δια να γίνη τούτο, πρέπει να έχετε ως θεμέλια της πολιτείας την ομόνοια, την θρησκεία (…) και την φρόνιμον ελευθερία (…).


Ρήγα Φερραίου: Θούριος(απόσπασμα)

Ως πότε παλληκάρια, θα ζούμε στα στενά, 
μονάχοι σαν λιοντάρια, στες ράχες στα βουνά;
Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, 
παρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακή.


Σπηλιές να κατοικούμε, να βλέπουμε κλαδιά, 
να φεύγωμ’ απ’ τον κόσμο, για την πικρή σκλαβιά;
Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, 
παρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακή.



Τι σ’ ωφελεί αν ζήσεις, και είσαι στη σκλαβιά;
στοχάσου πως σε ψένουν, καθ’ ώραν στην φωτιά.
Βεζύρης, δραγουμάνος, αφέντης κι αν σταθείς
ο τύραννος αδίκως σε κάμνει να χαθείς.

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, 

παρά σαράντα χρόνους, σκλαβιά και φυλακή.

τραγούδι: Ο Θούριος του Ρήγα


ΠΟΙΗΜΑΤΑ     

 H 25η Μαρτίου
                                                                                                                                              
Πάνω στα κάστρα σα θεά πανώρια η Ελευθερία
κρατά στα χέρια λάβαρο και λάμπει η ματιά
κι εκεί στα εικονίσματα η Παναγιά η Μαρία
το μήνυμα της Γέννησης δέχεται με χαρά.
Στο ιερό μας σύμβολο τη γαλανή Σημαία
της λευτεριάς τα χρώματα σμίγουν αρμονικά
και της αγάπης σήμαντρα ηχούνε στον αιθέρα.
Γιορτάζει η Πατρίδα μας, γιορτάζει η Παναγιά.


Ελευθερία ή Θάνατος


Ελευθερία ή θάνατος
στους Έλληνες φωνάζει
και στις αδούλωτες ψυχές
χαρά κι ελπίδα στάζει.
Βροντούν τα όπλα, τα σπαθιά
Γυαλίζουν στον αέρα!
Εικοσιπέντε του Μαρτιού
ευλογημένη μέρα!

τραγούδι: Τσάμικος

βίντεο: 25η Μαρτίου

βίντεο: το χρονικό της Ελληνικής Επανάστασης 1821

Ο Μάνος Κατράκης διαβάζει από "Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη":





Η κυρά Σαρακοστή
Την κυρά Σαρακοστή
που’ ναι έθιμο παλιό
οι γιαγιάδες μας την φτιάχναν
με αλεύρι και νερό.
Για στολίδι της φορούσαν
στο κεφάλι ένα σταυρό
μα το στόμα της ξεχνούσαν
γιατί νήστευε καιρό.
Και τις μέρες τις μετρούσαν
με τα πόδια της τα επτά
κόβαν ένα τη βδομάδα
μέχρι να ρθει η Πασχαλιά.
Την κυρά Σαρακοστή
Όλοι φτιάξτε την μαζί
Με αλεύρι και νερό
Έτοιμη είναι στο λεπτό!
Πόδια πρέπει να έχει εφτά
Τις εβδομάδες να μετρά!

Στόμα δεν έχει! Ξέρεις γιατί;
Κάνει νηστεία αυστηρή
Μέχρι του Πάσχα την Κυριακή.


Ένα από τα πιο ωραία έθιμα, που μάλιστα έχει τις ρίζες του από τα χρόνια που έζησε ο Άγιος Βασίλειος, από τον οποίο πήρε και το όνομά του, είναι η κοπή της βασιλόπιτας.

Η ιστορία αρχίζει με τον Ιουλιανό τον Παραβάτη, ο οποίος απείλησε τη επαρχία της Καισαρείας, κατά την εποχή του Αγίου Βασιλείου. Για να τον εξευμενίσουν, οι κάτοικοι μάζεψαν όσα χρυσαφικά και νομίσματα είχαν, με σκοπό να του τα παραδώσουν και να τους λυπηθεί. Μετά από προσευχή του αγίου για να σωθεί η Καισάρεια, ο Ιουλιανός δεν πέρασε τελικά από την επαρχία, διότι σκοτώθηκε σε μάχη με τους Πέρσες.
Έτσι, τα χρυσαφικά και τα νομίσματα των κατοίκων έμειναν άθικτα. Υπήρχε, όμως, δυσκολία πώς να επιστραφούν το καθένα στον σωστό άνθρωπο. Ο Άγιος Βασίλειος έδωσε εντολή να φτιαχτούν αρτίδια, μέσα στα οποία έβαλε χωριστά τα τιμαλφή. Μετά μοίρασε τα αρτίδια στους κατοίκους. Λέγεται πως με την ευλογία του, ο καθένας βρήκε αυτό ακριβώς που είχε δώσει!



Για να θυμόμαστε αυτό το θαυμαστό γεγονός, φτιάχνουμε και κόβουμε κάθε χρόνο στην μνήμη του την Βασιλόπιτα. Θεωρείται δε ως ευλογία το να βρει κανείς το φλουρί...

Κι εμείς στο σχολείο μας, με μεγάλη χαρά συγκεντρωθήκαμε για την κοπή της δικής μας Βασιλόπιτας, που ήταν και φέτος υπέροχη!



Μετά από ένα σύντομο χαιρετισμό από την Διευθύντριά μας, κ. Εύη Παπασπυρίδου...


...την ευθύνη για το κόψιμο ανέλαβε ο, μετά από τόσα έτη, "ειδήμων"συνάδελφός μας κ.Γιώργος Πίπης, που με θαυμαστή ακρίβεια (προσέξατε τον χάρακα;;) διενεργεί την ακριβοδίκαιη μοιρασιά!







Και μετά από την τόση προσπάθεια, ήρθε κι η ώρα να διανεμηθούν τα κομμάτια και να μάθουμε ποιος θα είναι ο τυχερός!

Το φλουρί ευρέθη! Η όμορφη νηπιαγωγός μας, Ελένη Χαρίτου, ήταν η τυχερή της χρονιάς! Της ευχόμαστε πάντα ευλογίες!