twitter
rss




ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
http://delta1kids.blogspot.gr/

Εκπαιδευτικό υλικό για όλες τις τάξεις του δημοτικού από το 34ο Δ.Σ Θεσσαλονίκης.



Σκεφτείτε έναν αριθμό.
Πολλαπλασιάστε τον με το 9
Γράψτε τον αριθμό που βγήκε από τον πολλαπλασιασμό.
Προσθέστε τα ψηφία του αριθμού που βρήκατε μέχρι να βγει έναν μονοψήφιος αριθμός
Αφαιρέστε από τον μονοψήφιο αριθμό το 5.
Βρείτε το αντίστοιχο γράμμα της αλφαβήτας από τον αριθμό που προέκυψε από την αφαίρεση.
Σκεφτείτε μια χώρα της Ευρώπης που αρχίζει από το συγκεκριμένο γράμμα.
Μετά σκεφτείτε ένα χρώμα που να αρχίζει από το δεύτερο γράμμα της χώρας
Τώρα σκεφτείτε ένα μεγάλο ζώο που να αρχίζει από το τέταρτο γράμμα του χρώματος…
Γράψτε τις 3 λέξεις που έχετε βρει.
Μήπως βρήκατε έναν…
Άσπρο Ρινόκερο από τη Δανία?

ΦΥΣΙΚΗ ΣΤ'ΤΑΞΗΣ(ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ "ΜΑΤΙ-ΟΡΑΣΗ")

Είναι τα μάτια μας πάντα αξιόπιστα; Μπορούμε να εμπιστευόμαστε πάντα όσα βλέπουμε; Πολλές φορές οι ασθήσεις μας δεν μας πληροφορούν σωστά. Η όραση είναι μια από τις αισθήσεις που ξεγελιέται πιο εύκολα. Παρατηρήστε τις παρακάτω ακίνητες εικόνες και θα καταλάβετε.


 


Άν θέλεις να παίξεις ένα φανταστικό παιχνίδι γεμάτο εκπλήξεις και γνώσεις  τότε "καλώς ήλθες"!!
Το μαγικό φίλτρο είναι ένα παιχνίδι περιπέτειας γεμάτο δοκιμασίες!!
Μπορείς να τα καταφέρεις   φτάνοντας ως το τέλος;
Μια ευκαιρία να μάθεις πολλά παίζοντας!!

Στη σελίδα αυτή συνοψίζονται  κάποια βασικά σημεία τα οποία εξασφαλίζουν μια ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.
Για γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς.



                                          Μια ωραία ίδεα για τους μικρούς μας μαθητές!!!
  Σελιδοδείκτες  που θα μας θυμίζουν κανόνες της γραμματικής που μάθαμε.Αν υπάρχει η  δυνατότητα, θα ήταν καλό να τους πλαστικοποιήσουμε, για να γίνουν περισσότερο ανθεκτικοί.Καλή επιτυχία!!!!

  Χθες το πρωί οι αθλητικογράφοι – συγγραφείς του βιβλίου "Μια φορά στη ζωή μας" των εκδόσεων MVPUBLICATIONS  επισκέφθηκαν τα παιδιά της Ογκολογικής Μονάδας Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ όπου στεγάζεται το σχολείο μας.



 Οι μικροί μαθητές μας τους υποδέχθηκαν χαρίζοντάς τους κάρτα με εύχες ,εκφράζοντας  έτσι εκτίμηση  και θαυμασμό για το έργο τους. Τα έσοδα του βιβλίου θα διατεθούν για τις ανάγκες του συλλόγου "Ελπίδα".


ΠΗΓΗ:http://www.tlife.gr/Article/news-sianidis/0-76-57105.html
Με μεγάλη συγκίνηση και χαρά, η Πρόεδρος της «ΕΛΠΙΔΑΣ» Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη, δέχτηκε την πρόταση και υποδέχτηκε τους τραγουδιστές.....(Συνέχεια του άρθρου)


Ένα βιβλιαράκι με όλα τα μέρη του λόγου και τις βασικές πληροφορίες για αυτά, για μια γρήγορη επανάληψη ή μελέτη. Όλη η θεωρία υπάρχει.......(Διαβάστε το άρθρο)



Ένα κουτί με χρωματιστά ραβδάκια, μία “πίστα”, δηλαδή ορθογώνιο πλαίσιο με αυλάκια και αριθμούς, για επαλήθευση πράξεων αλλά και οθόνη υπολογιστή αντί για μαυροπίνακα συνθέτουν μία νέα διδακτική μέθοδο των μαθηματικών στο δημοτικά.


Της Φιλομήλας Δημολαΐδου
Εμπνευστής της εξελιγμένης μεθόδου υπήρξε ο ομότιμος καθηγητής του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς Αντώνης Παναγιωτόπουλος, ο οποίος ουσιαστικά βασίστηκε στην κλασική μέθοδο διδασκαλίας μαθηματικών του βέλγου Cuisenaire. Ήδη η μέθοδος εφαρμόστηκε πειραματικά σε ιδιωτικό σχολείο του Πειραιά με εκπληκτικά αποτελέσματα. “Το ʽκλειδίʼ ήταν ότι έπειτα από έρευνες χρόνων καταφέραμε να φτιάξουμε ένα μάθημα ευχάριστο για τους μαθητές. Τα παιδιά ενθουσιάζονται, γιατί έχουν δημιουργική φαντασία”, σχολίασε ο κ. Παναγιωτόπουλος.
Η μέθοδος Cuisenaire, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη το 1950, χρησιμοποίησε αρχικά 241 χρωματιστά ραβδάκια, χωρισμένα σε δέκα ομάδες από το 1 έως το 10 (κάθε αριθμός έχει διαφορετικό χρώμα). Ο καθηγητής εισήγαγε στην όλη διαδικασία την “πίστα”, η οποία ουσιαστικά είναι ορθογώνιο πλαίσιο με αυλάκια και αριθμούς, όπου οι μαθητές τοποθετούν τους χρωματιστούς αριθμούς και επαληθεύουν τις πράξεις. Επιπλέον άρχισε μία προσπάθεια με στόχο τη δημιουργία λογισμικού για τη μέθοδο με βάση τη γνωστή ρήση: Ακούω και ξεχνώ - Βλέπω και θυμάμαι - Κάνω και καταλαβαίνω.

Οι εικόνες, που προβάλλονται από την οθόνη του υπολογιστή, βοηθούν τα παιδιά να μαθαίνουν αριθμητική με τα ραβδάκια. Παράλληλα το λογισμικό είναι φιλικό στο δάσκαλο, που γνωρίζει τη μέθοδο, έχει βασικές γνώσεις υπολογιστών και θέλει να τη διδάξει με τη βοήθεια εικόνας και ήχου.
Όπως ανέφερε ο κ. Παναγιωτόπουλος, η αντικατάσταση του μαυροπίνακα από την οθόνη μπορεί να καλύψει αρκετούς διδακτικούς και παιδαγωγικούς στόχους, αφού ο διάλογος δασκάλου-μαθητή γίνεται σε άλλη διάσταση. “Έτσι το λογισμικό της εφαρμογής καλλιεργεί έναν ʽσιωπηλό τρόποʼ, με τον οποίο το παιδί παίζοντας με τα ραβδάκια σιγουρεύεται, πριν να απαντήσει. Δίνει δηλαδή κίνητρα για μάθηση, αφού ο μαθητής δεν ντρέπεται και δεν συνθλίβεται από την ιδέα της αποτυχίας”, τόνισε ο καθηγητής, που πριν από λίγο καιρό μίλησε σε ημερίδα του παραρτήματος Κεντρικής Μακεδονίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Εκτός από την αριθμητική και τη γεωμετρία του δημοτικού σχολείου με τα ραβδάκια της μεθόδου μπορεί να διδαχτούν ορισμένα θέματα Άλγεβρας και Γεωμετρίας της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Παράλληλα γίνονται προσπάθειες για τη χρήση τους και στη διδασκαλία της γλώσσας. 




22 Χρόνια Διδασκαλίας


Στο Προσκέφαλο Του Παιδιού


Μας έτυχε κάποια αναποδιά. Αρρωστήσαμε και βρεθήκαμε στο νοσοκομείο. Ε, και λοιπόν; Τι είναι εκείνο που θα μπορούσε να εμποδίσει τη ζωή μας να συνεχιστεί; Απολύτως τίποτε!.(συνέχεια).......




Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως δημοσιεύθηκε στον κόμβο Β επιπέδου ανακοίνωση σχετικά με τις αιτήσεις εκπαιδευτικών για την επιμόρφωση Β Επιπέδου των ΤΠΕ.

Πατήστε εδώ για τη σχετική ανακοίνωση.

ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΥΛΙΚΟ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
ΥΛΙΚΟ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ